18 Mayıs 2013 Cumartesi

19 MAYIS´IN ANLAMI






Gecmis yillarin kutlama coskusu yok artik. Emperyalizm ve onun yerli isbirlikcileri yasakladi. Maziye baktigimda biz dünün gencleri Atatürk´ün bizlere emanet ettigi Cumhuriyet´i ve bizleri gelecege tasiyacak degerlerini yeterince koruyamadik. Ben kendi adima sucluluk hissediyorum. Okul yillarimda 6 yil boyunca 19 Mayis törenlerinin müziklerini icra ettim akordeonumla. Bana verilen bu görevi büyük cosku ve gururla yerine getirirdim. Ne güzel yillardi!
Oysa simdi biz yurdunu seven, Cumhuriyete sahip cikan vatan sevdalilarina her sey yasaklandi. Böyle mi olmaliydi? Böyle mi devam edecek? Hic sanmiyorum. Ayaga kalkis basladi. 19 Mayis´da her yastan Türk Gencligi yeniden Samsun´a cikiyor! 19 Mayis´ta tüm Türkiye Samsundur...

HATT-I MÜDAFAA YOKTUR, SATH-I MÜDAFAA VARDIR; BU SATIH BÜTÜN VATANDIR !

Hiç yorum yok: